Sivuja päivitetty 20.5.2024/er  (Etusivu tekstiosa - puheenjohtajan tervehdys, Yhdistys - lisätty jäsenmaksu yhteystietoihin, Tulevat tapahtumat - lisätty tarkennettua tieto Historiallisesta museokäynnistä))

Kesää kohti

Näin kesän kynnyksellä  yhdistyksen tapahtumat vähenevät pikkuhiljaa. Syksyllä taas aloitamme uutta intoa puhkuen. Kesän ajan on ladattu akkuja ja saatu kaikenlaisia uusia ideoita, joita voi lähteä taas syksyllä toteuttamaan.

Kulunut talvi on ollut meillä Lahden kansallisilla senioreilla todella vilkas. Kuukausikokouksissa on ollut eri alojen luentoja ja esityksiä. Tapahtumatoimikunta on järjestänyt mukavia retkiä ja vierailuja, joista olemme saaneet nauttia. Kiitos teille jäsenet, että olette ahkerasti osallistuneet näihin lukuisiin tapahtumiin ja retkiin. Samoin iso kiitos ahkerille retkien järjestäjille sekä ryhmien ja kerhojen vetäjille.

Nyt näitä kuluneen talven ohjelmia voi vain muistella ja katsella kuvia yhdetyksemme kotisivuilta.

Olemme saaneet hallitukseen todella taitavan ammattinsa osaavan tiedottajan. Hän päivittää kotisivut aina ajan tasalle, sieltä löytyy menneet tapahtumat runsaiden kuvien kera. Samoin myös tiedot tulevista tapahtumista.

Tiedottajamme hoitaa myös yhdistyksen Facebook sivut. Sieltä löytyy nopeasti ajan tasalla olevaa tiedot. Facebookissa käydessänne muistakaa aina peukuttaa yhdistyksemme tiedotteita.

Kokonaisuudessaan meillä on todella innostunut yhdistyksen eteen töitä tekevä hallitus. Joten ideoita ja intoa riittää edelleen kehittämään ja viemään asioita eteenpäin.

Ilolla voin kertoa, että kuluneen kevään aikana olemme saaneet runsaasti uusia jäseniä, mikä on todella hyvä ja positiivinen asia, näiden ankeiden korona aikojen jälkeen. Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan uudet jäsenemme.

Vaikka meillä on ahkera hallitus, niin toimikuntiin kaipaamme myös henkilöitä hallituksen ulkopuolelta. Jos vaan tuntuu siltä, että löytyy innostusta, niin mukaan Ideoimaan.

Kiitos kaikille jäsenille mukana olosta ja osallistumisesta. Aktiiviset ja osallistuvat jäsenet ovat yhdistyksemme kivijalka.

Nautitaan kesästä, auringon lämmöstä ja välillä varmaankin myös vesisateesta.

Minna Canthin sanoin: ” Kaikkea muuta, kunhan ei puolikuollutta, nukkuvaa elämää.”

Hyvää kesää Teille kaikille hyvät jäsenemme.

Elämän iloa ja voimaa.

Toivottelee pj. Marketta Iso-Kuortti